fredag 10 februari 2012

Dålig musik är farligt för hälsan!

Det bara måste bli ett nytt musikrelaterat inlägg efter en skräckupplevelse på gårdagens spinningpass. Efter förra veckans pass där ledaren imponerade med både Foo Fighters, Rage against the machine och Stone Temple Pilots (wow!) var jag grymt taggad för ett nytt pass med samma upplägg. Därför blev jag ganska besviken när jag såg att det var vikarie på passet. När nämnda vikarie inledde passet med "Humlans flykt" befarade jag det värsta. Sedan växlade han till Roxette (på riktigt!) och när Gessle konstaterade att "Hey now, touch the sky, You've got a certain kind of look in your eyes" var det kanske var min onda blick han menade. Löken på laxen, grädden på moset och kronan på verket var ändå avslutningen. Tänk er att försöka pumpa mjölksyra till den här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar