tisdag 20 mars 2012

På rätt väg

Det känns som jag är på rätt väg med foten och löpningen. Förra veckan blev det två pass, visserligen ganska korta båda två, men nu är jag uppe på en mil utan att foten protesterar. I lördags blev det ett härligt pass bort till tjurarna på Klosterängshöjden. Väl där kunde jag inte låta bli att springa uppför backen bredvid tjurbacken också, men det var inte så smart för den var brant och lerigt på baksidan och man kan ju inte springa ner samma väg som man springer upp. Vad jag inte visste var att bänken uppe på toppen tydligen är ett populärt förfestställe. Jag mötte ett glatt gäng på väg upp och ett ännu gladare gäng uppe på toppen. Skål direkt ur whiskyflaskan typ. Körde Endomondo på telefonen under rundan och visst är det trevligt att kunna kolla rundan i efterhand! Gillar speciellt fliken "playlist" där man kan kolla vilka låtar man lyssnade på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar