torsdag 29 mars 2012

Ingen löpare springer med tights och shorts!

Jag satte kaffet i vrångstrupen när jag slog upp Intersports löparbilaga imorse. Bilden, som tydligen ska locka mig att handla schyssta löparkläder från Nike på Intersport, visar två "löpare" in action. Problemet är att det inte kan vara några löpare inblandade i upplägget av annonsen. Varför skulle de annars ha både tights och shorts på sig? Fram till nu var jag helt säker på att det bara var fotbollsspelare som körde med modet shorts utanpå långkalsonger!

2 kommentarer:

  1. Jag hade handen på "Nytt Inlägg" -knappen angående detta, bra att du tar upp det! Upprörande!! (!)

    SvaraRadera
  2. Perfekt för affären som kan kränga två plagg istället för ett! Men nä, jag förstår inte nödvändigheten. Något med att skyla sitt rörliga paket?? Men tjejen då?

    SvaraRadera